دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم

۱۸۳ بازديد

امروزه افراد برای خرید فرش برخلاف گذشته که سراغ فرش دستبافت می رفتند ، به دنبال فرش ماشینی باکیفیت و مرغوب و البته قیمت مناسب هستند.

فرش ماشینی به دلیل نقش و نگارهای زیبا و البته قیمت ارزان تر نسبت به فرش دستبافت خیلی زود خودش رو توی دل مردم جا کرد و توانست طرافداران زیادی پیدا کند.

در بین فرش های ماشینی هم انواع مختلف برندها با کیفیت های گوناگون وجود دارد.

 
فرش ماشینی

در این مقاله شما را با بهترین فرش ماشینی ایران آشنا می کنیم و پی می برید که بهترین فرش ماشینی مال کجاست ؟

 

شهر های تولید کننده فرش ماشینی در ایران

کارخانه های فرش ماشینی در بیشتر شهر ها و استان های ایران در حال فعالیت هستند.

شهر ها تولید کننده فرش ماشینی در ایران عبارتند از: 

فرش کاشان ، مشهد ، اردکان یزد ، دلیجان ، شیراز و کرمان ، تهران ، ماکو و مازندران و ... اشاره کرد اما تولید فرش ماشینی در بسیاری از شهرها کم است و  در این بین شهر کاشان و مشهد بیشترین میزان را در تولید فرش ماشینی دارند.

بهترین فرش ماشینی مال کجاست ؟ فرش ماشینی خوب از کجا بخرم ؟

در ادامه با فرش ماشینی کاشان آشنا می شوید.

اولین ریشه ها بر تار و پود قالی در شهر کاشان زده شد و در دهه 50 اولین فرش ماشینی در شهر کاشان تولید و روانه بازار شد.

بعد از تولید اولین فرش ماشینی تحولی عظیم در صنعت فرش به وجود آمد و افراد زیادی به تاسیس کارخانه ها، کارگاهها و نمایشگاه ها جهت تولید و عرضه فرش در کاشان پرداختند.

به خاطر چندین سال تجربه و سابقه برای تولید فرش ماشینی باکیفیت و درجه یک در کاشان ، امروزه آوازه فرش ماشینی کاشان نه تنها در ایران بلکه در کل جهان زبانزد خاص و عام است.

کارخانجات فرش ماشینی در بیشتر شهرهای کشور در حال فعالیت هستند ولی باتوجه به امکانات و پیشرفت در این زمینه می‌توان کاشان را بعنوان پایتخت فرش ماشینی ایران نام برد.

فرش ماشینی خوب از کجا بخرم ؟

شهر کاشان با تولید بهترین و باکیفیت ترین فرش های ماشینی در کل دنیا توانسته در میان مردم و خریداران فرش ماشینی محبوبیت خاصی پیدا کند و بیشتر افراد در خرید فرش ماشینی به سراغ فرش کاشان می روند.

از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم

سایت « دیجی فرش » یکی از بزرگترین و معتبرترین و فروشگاه اختصاصی فرش در ایران است.

در سایت دیجی فرش انواع برندهای فرش ماشینی ، فرش ماشینی مرغوب کاشان ، فرش های ماشینی در اندازه ها مختلف با شانه و تراکم گوناگون و فرش هایی با طرح و نقش های متنوع و ... وجود دارد.

شما می‌توانید مشخصات کامل هر فرش ماشینی کاشان به همراه تصاویر و قیمت هر فرش را مشاهده و بررسی کنید و بهترین فرش را انتخاب کنید تا به ‌صورت رایگان برای شما ارسال شود.

سایت دیجی فرش به دلیل حذف واسطه ها فرش ماشینی را به قیمت بسیار ازان تر و به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

کارشناسان و مشاوران سایت نیز به شما کمک می کنند و هرگونه سوالی و مشکلی در هنگام انتخاب و خرید فرش داشتید می توانید از انها بپرسید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.