جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

فرش وینتیج ( کهنه نما ) کاشان را از کجا بخرم ؟

۱۰۸ بازديد

فرش وینتیج

در سال های اخیر خرید فرش وینتیج مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

فرش وینتیج یا فرش کهنه نما چیست؟

یکی از انواع فرش ماشینی،  فرش وینتیج می باشد. وینتیج یک کلمه لاتین می باشد که به معنی سنتی و کهنه است. فرش وینتیج یا همان فرش کهنه نما پتینه به فرش هایی گفته می شود که طرح فرش های قدیمی و عتیقه را دارند.

 

فرش کهنه نما

اگر به فرش های قدیمی و عتیقه دستبافت توجه کرده باشید، می بینید بعضی از طرح ها و رنگ های فرش به علت پاخوردن و گذر زمان از بین رفته یا کمرنگ شده است.

فرش دستبافت در طی یک فرآیند طبیعی و سالها گذر زمان به این شکل کهنه و رنگ رفته تبدیل شده است. خیلی ها طرفدار فرش های کهنه و پاخورده قدیمی هستند اما به دلیل قیمت بالای فرش دستبافت نمی توانند آن را خریداری کنند.

از این رو فرش وینتیج یا فرش کهنه نما روی کار آمد. این فرش ها طی یک فرآیند مصنوعی و در کارخانه شکل و طرح فرش های کهنه و پاخورده را به خود می گیرند.


فرش وینتیج

فرش کهنه نما کاشان

مرغوب ترین فرش های کهنه نما ، فرش کهنه نما کاشان است. فرش کهنه نمای کاشان به دلیل داشتن طرح و نقشه های متنوع بسیار گسترده است.

فرش طرح کهنه نما کاشان ، دارای رنگ بندی زیبایی است و طرح های آن همانند طرح های فرش دستباف قدیمی است که انگار سالها مورد استفاده قرار گرفته است.

در فرش کهنه نما کاشان ، تعداد رنگ مورد استفاده می تواند 8،10،12 و یا 14 رنگ باشد که بستگی به نوع دستگاه بافنده آن خواهد داشت. قطعا با افزایش تعداد رنگ، قیمت فرش کهنه نما نیز بیشتر خواهد شد.

هر فرش ماشینی دارای دو مشخصه رنگی است. یکی رنگ زمینه و دیگری تعداد رنگ مورد استفاده در طرح و نقش فرش. در فرش وینتیج رنگ های زمینه از جمله قهوه ای، کرم، سرمه ای، طلایی، موشی، نقره ای، گلبهی، لاکی، آبی، آبی فیروزه ای و غیره می باشد.

الیاف استفاده شده در فرش کهنه نما کاشان بهترین الیاف مصنوعی ، الیاف اکریلیک در نخ خاب فرش کهنه نما و الیاف پلی استر به همراه پنبه در نخ تار و پود فرش است.

فرش وینتیج ماشینی در ابعاد  1.5 *1، 12 متری ، 9 متری ، 6 متری ، 2.25* 1.5 تولید می شود که ببا توجه به فضای خانه تان می توانید آن را خریداری کنید.

خرید فرش ماشینی کهنه نما

فرش وینتیج یا فرش کهنه نما کاشان در انواع فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش در طرح و رنگ متنوع و با ابعاد مختلف موجود است و شما می توانید هر رنگ و طرحی که دوست دارید و به دکوراسیون منزلتان می آید را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی فرش کهنه نما

انواع فرش ماشینی کهنه نما را می توانید در فروشگاه اینترنتی فرش وینتیج دیجی فرش به صورت انلاین  خرید کنید.

ابتدا وارد سایت دیجی فرش شوید. از منوی بالای صفحه گزینه فرش وینتیج ( فرش کهنه نما ) را کلیک کنید. در صفحه باز شده انواع طرح و نقش های جدید و متنوع فرش کهنه نمای کاشان با رنگ بندی های زیبا موجود است.

برای دیدن تصاویر بیشتر و خواندن جزئیات هر فرش کهنه نما کافیست روی نام آن کلیک کنید.

در صفحه باز شده اطلاعات کامل و دقیق هر فرش به همراه تصاویر باکیفیت و قیمت فرش کهنه نما قرار دارد.

در انتها فرش مورد پسند خود را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش بخرید. فرش خرdداری شده را می توانید در حداقل زمان درب منزل تحویل بگیرید.

از مزایای سایت دیجی فرش ارسال رایگان و ارائه ضمانت نامه اصل و کتبی به همراه هر فرش است.

قیمت فرش وینتیج در سایت دیجی فرش به دلیل حذف واسطه ها و دلالان ارزان تر و به قیمت کارخانه می باشد.

اگر در هنگام خرید فرش کهنه نما سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید کارشناسان و مشاوران سایت به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.